Het is zover, we kunnen weer met z’n allen genieten van ons prachtige zwembad.Ook dit jaar weer tal van activiteiten in en rondom het zwembad. Bekijk wat er allemaal te doen is en schrijf je snel in. […]
Categorie FAQ: Homepage
Toegang tot alle lidkaarten van je gezin in Jekerdapp
Voor gezinnen is het handig dat je alle toegangspasjes terugvindt in de Jekerdapp. Binnen het huishouden heeft het hoofd huishouden standaard toegang tot alle passen. Wil je iemand anders binnen jouw huishouden ook toegang geven tot alle passen? Dat kun je als hoofd huishouden zo aanpassen: […]
Introducés: hoe neem ik een gast mee?
LET OP: De introducéregeling is gewijzigd per 1 mei 2025. We stappen over op een digitaal introducékaartensysteem in Jekerdapp. Ieder volwassen lid kan per seizoen 5 tickets kopen. Een ticket kost € 4,90 en hiermee kun je 1 gast meenemen. Tickets zijn direct te gebruiken en zijn onbeperkt houdbaar. Ongebruikte introducékaarten worden niet teruggenomen bij […]
Ik wil mijn dienst ruilen, hoe doe ik dat?
Lukt het je onverhoopt toch niet om je vrijwilligersdienst in te vullen op het geplande tijdstip? Probeer dan je dienst te ruilen met een ander lid. Dat doe je via de Jekerdapp: Misschien staat er al een ruilverzoek van een ander lid dat jou goed uitkomt. Dat zie je ook terug op de pagina ‘Vrijwilligersplanning’ […]
Waar vind ik meer informatie en antwoord op mijn vragen?
Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij Help. Staat jouw antwoord er niet bij, vul het contactformulier in. We helpen je zo snel mogelijk verder. […]
Ik wil graag lid worden. Hoe kan ik mij aanmelden?
Wat leuk dat je lid wilt worden. Helaas hebben we het maximaal aantal leden bereikt. Je kunt je wel inschrijven op de wachtlijst. Je inschrijving is afgerond zodra je je gegevens hebt ingevuld én het inschrijfgeld van € 10 hebt overgemaakt. Gezien de grote belangstelling en de minimale uitstroom van bestaande leden moet je rekening […]