Het is zover, we kunnen weer met z’n allen genieten van ons prachtige zwembad.In navolging van het vorig zwemseizoen, zullen ook dit jaar tal van activiteiten plaatsvinden in en rondom het zwembad. Bekijk wat onze nieuwe activiteitencommissie allemaal heeft georganiseerd en schrijf je snel in. […]
Categorie FAQ: Homepage
Toegang tot alle lidkaarten van je gezin in Jekerdapp
Voor gezinnen is het handig dat je alle toegangspasjes terugvindt in de Jekerdapp. Binnen het huishouden heeft het hoofd huishouden standaard toegang tot alle passen. Wil je iemand anders binnen jouw huishouden ook toegang geven tot alle passen? Dat kun je als hoofd huishouden zo aanpassen: […]
Welke introducé-regelingen zijn er?
Ieder volwassen lid kan per seizoen één introductiekaart kopen. Deze kaart kost € 24,00 (de helft van een jaar volwassencontributie). De kaart is gebonden aan je huishouden en geeft recht op vijf maal toegang voor een introducé. De introducékaart is geldig vanaf het moment van aankoop en kent geen einddatum.Ongebruikte introductie-knipkaarten worden niet teruggenomen bij […]
Ik wil mijn dienst ruilen, hoe doe ik dat?
Lukt het je onverhoopt toch niet om je vrijwilligersdienst in te vullen op het geplande tijdstip? Probeer dan je dienst te ruilen met een ander lid. Dat doe je via de Jekerdapp: Misschien staat er al een ruilverzoek van een ander lid dat jou goed uitkomt. Dat zie je ook terug op de pagina ‘Vrijwilligersplanning’ […]
Waar vind ik meer informatie en antwoord op mijn vragen?
Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij Help. Staat jouw antwoord er niet bij, vul het contactformulier in. We helpen je zo snel mogelijk verder. […]
Ik wil graag lid worden. Hoe kan ik mij aanmelden?
Het is momenteel niet mogelijk om je in te schrijven op de wachtlijst. Sta je al op de wachtlijst en kom je in aanmerking voor activatie van je lidmaatschap, dan nemen we contact met je op. Zorg er dus voor dat je contactgegevens altijd actueel blijven. Daarvoor kun je ook als wachtlijst geregistreerde inloggen op […]