Het is zover, we kunnen weer met z’n allen genieten van ons prachtige zwembad.Ook dit jaar weer tal van activiteiten in en rondom het zwembad. Bekijk wat er allemaal te doen is en schrijf je snel in. […]
Categorie FAQ: Homepage
Toegang tot alle lidkaarten van je gezin in Jekerdapp
Voor gezinnen is het handig dat je alle toegangspasjes terugvindt in de Jekerdapp. Binnen het huishouden heeft het hoofd huishouden standaard toegang tot alle passen. Wil je iemand anders binnen jouw huishouden ook toegang geven tot alle passen? Dat kun je als hoofd huishouden zo aanpassen: […]
Introducés: hoe neem ik een gast mee?
LET OP: Het is vanaf 1 juli niet meer mogelijk om digitale introductiecredits te kopen. De verkoop is (zoals aangekondigd in de nieuwsbrieven en in de app) beperkt tot de maanden mei en juni. Zie het nieuwsbericht: Introductieticketverkoop gesloten – Vereniging Zwembad Jekerdal Ieder lid van 16 jaar of ouder kan per seizoen 5 tickets […]
Ik wil mijn dienst ruilen, hoe doe ik dat?
Lukt het je onverhoopt toch niet om je vrijwilligersdienst in te vullen op het geplande tijdstip? Probeer dan je dienst te ruilen met een ander lid. Dat doe je via de Jekerdapp: Misschien staat er al een ruilverzoek van een ander lid dat jou goed uitkomt. Dat zie je ook terug op de pagina ‘Vrijwilligersplanning’ […]
Waar vind ik meer informatie en antwoord op mijn vragen?
Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij Help. Staat jouw antwoord er niet bij, vul het contactformulier in. We helpen je zo snel mogelijk verder. […]
Ik wil graag lid worden. Hoe kan ik mij aanmelden?
Wat leuk dat je lid wilt worden. Helaas hebben we het maximaal aantal leden bereikt. Je kunt je wel inschrijven op de wachtlijst. Je inschrijving is afgerond zodra je je gegevens hebt ingevuld én het inschrijfgeld van € 10 hebt overgemaakt. Gezien de grote belangstelling en de minimale uitstroom van bestaande leden moet je rekening […]