Voor gezinnen is het handig dat je alle toegangspasjes terugvindt in de Jekerdapp. Binnen het huishouden heeft het hoofd huishouden standaard toegang tot alle passen. Wil je iemand anders binnen jouw huishouden ook toegang geven tot alle passen? Dat kun je als hoofd huishouden zo aanpassen: […]
Categorie FAQ: De app: jekerdapp
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
Heb je al een wachtwoord ingesteld, maar wil je dit aanpassen? Ga dan naar jekerdapp.nl en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul nu je lidnummer in. Je ontvangt nu een mailtje met een link waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen. […]
Ik ben mijn wachtwoord en/of mijn lidnummer kwijt
Wachtwoord vergeten Met je lidnummer kun je op jekerdapp.nl een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je lidnummer in. We sturen een linkje om je wachtwoord opnieuw in te stellen naar het bij ons bekende e-mailadres. Als er meerdere huishoudleden hetzelfde e-mailadres gebruiken dan sturen we alleen een wachtwoordreset-link van het hoofdlid […]
Welke gegevens kan ik zelf aanpassen?
In de jekerdapp vind je jouw persoonlijke gegevens terug. De volgende gegevens kun je zelf aanpassen via je profiel op Jekerdapp– E-mailadres– Telefoonnummer– Pasfoto– IBAN-nummer (bankrekeningnummer)– Adres Voor het aanpassen van de volgende gegevens neem je contact op met de ledenadministratie: Deze wijzigingen kun je doorgeven via het contactformulier. […]
Hoe pas ik mijn pasfoto aan?
Log in bij Jekerdapp op je smartphone of tablet met je LIDNUMMER. De ledenadministratie controleert je foto, en als je foto niet geschikt is krijg je een melding in de jekerdapp.nl. Wij accepteren alleen juiste foto’s. Hoe ziet een goede foto er uit? Mocht je niet handig zijn met je toestel, kom dan naar het […]