Welke introducé-regelingen zijn er?

Ieder volwassen lid kan per seizoen één introductiekaart kopen. Deze kaart kost € 24,00 (de helft van een jaar volwassencontributie). De kaart is gebonden aan je huishouden en geeft recht op vijf maal toegang voor een introducé. De introducékaart is geldig vanaf het moment van aankoop en kent geen einddatum.Ongebruikte introductie-knipkaarten worden niet teruggenomen bij […]

Lees verder…

Ik ben mijn wachtwoord en/of mijn lidnummer kwijt

Wachtwoord vergeten Met je lidnummer kun je op jekerdapp.nl een nieuwe login aanvragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je lidnummer in. We sturen dan je inloggegevens naar jouw e-mailadres. Als er meerdere huishoudleden hetzelfde e-mailadres gebruiken dan sturen we alleen de login van het hoofdlid op. Daarmee ingelogd kun je het lidnummer van de […]

Lees verder…

Openingstijden

Let op voor het seizoen 2021 kan de openingsperiode worden aangepast! Het zwembad wordt in principe elk jaar op 1 mei geopend, en gesloten na het 2e of 3e weekend in september. In het voor- en naseizoen zijn er beperkte openingstijden: tot eind mei (ongeveer) is het zwembad open van 12:00-18:00 uur. vanaf begin september […]

Lees verder…

Hoe pas ik mijn pasfoto aan?

Log in bij Jekerdapp op je smartphone of tablet met je LIDNUMMER. De ledenadministratie controleert je foto, en als je foto niet geschikt is krijg je een melding in de jekerdapp.nl. Wij accepteren alleen juiste foto’s. Hoe ziet een goede foto er uit? Mocht je niet handig zijn met je toestel, kom dan naar het […]

Lees verder…

Ik ben mijn pasje kwijt of de pasfoto is verlopen.

Als je pasje kwijt, gestolen of kapot is of is je pasfoto niet meer up-to-date, controleer dan altijd eerst in de jekerdAPP of je pasfoto van recente datum is. Zo niet, upload dan een nieuwe recente pasfoto.Daarna kom je naar het ledenspreekuur. (zie kalender op de website) Vermeld wat er met je pasje is gebeurd […]

Lees verder…