Introducés: hoe neem ik een gast mee?

LET OP: Het is vanaf 1 juli niet meer mogelijk om digitale introductiecredits te kopen. De verkoop is (zoals aangekondigd in de nieuwsbrieven en in de app) beperkt tot de maanden mei en juni. Zie het nieuwsbericht: Introductieticketverkoop gesloten – Vereniging Zwembad Jekerdal Ieder lid van 16 jaar of ouder kan per seizoen 5 tickets […]

Lees verder…

Ik ben mijn wachtwoord en/of mijn lidnummer kwijt

Wachtwoord vergeten Met je lidnummer kun je op jekerdapp.nl een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je lidnummer in. We sturen een linkje om je wachtwoord opnieuw in te stellen naar het bij ons bekende e-mailadres. Als er meerdere huishoudleden hetzelfde e-mailadres gebruiken dan sturen we alleen een wachtwoordreset-link van het hoofdlid […]

Lees verder…

Openingstijden

Let op voor het seizoen 2021 kan de openingsperiode worden aangepast! Het zwembad wordt in principe elk jaar op 1 mei geopend, en gesloten na het 2e of 3e weekend in september. In het voor- en naseizoen zijn er beperkte openingstijden: tot eind mei (ongeveer) is het zwembad open van 12:00-18:00 uur. vanaf begin september […]

Lees verder…

Hoe pas ik mijn pasfoto aan?

Log in bij Jekerdapp op je smartphone, tablet of pc met je LIDNUMMER. De ledenadministratie controleert je foto, en als je foto niet geschikt is krijg je een melding in de jekerdapp.nl. Wij accepteren alleen juiste foto’s. Hoe ziet een goede foto er uit? Mocht je niet handig zijn met je toestel, kom dan naar […]

Lees verder…

Ik ben mijn pasje kwijt of de pasfoto is verlopen.

Als je pasje kwijt, gestolen of kapot is of is je pasfoto niet meer up-to-date, controleer dan altijd eerst in de jekerdAPP of je pasfoto van recente datum is. Zo niet, upload dan een nieuwe recente pasfoto.Daarna kom je naar het ledenspreekuur. (zie kalender op de website) Vermeld wat er met je pasje is gebeurd […]

Lees verder…