Wat zijn de regels rondom toegang tot het bad?

  • Zonder (digitale) pas is geen entree tot het zwembad mogelijk!
  • Het vervangen van je fysieke pas kost 5 euro. Een nieuwe pas vraag je aan via de profielpagina in Jekerdapp: kies voor pasfoto uploaden en vervolgens voor nieuwe pas aanvragen.
    Dit doe je in het geval van verlies, diefstal, een verouderde pasfoto of een beschadigde pas.
  • Ook voor de aanschaf van nieuwe pasjes na de splitsing van een huishouden betaal je 5 euro. We accepteren geen cash, betalen enkel via pin.
  • Bij verlies of diefstal kun je een nieuwe pas bestellen via de Jekerdapp. Je oude pas wordt automatisch geblokkeerd.
  • Bij het ophalen van je nieuwe pas vragen we ter controle om een legitimatie. Je pasje wordt ter plekke gemaakt tijdens de ledenspreekuren.
  • Kinderen vanaf 5 jaar dienen een lidmaatschapskaart met eigen pasfoto te hebben. Foto’s kun je uploaden via je profielpagina in Jekerdapp. De ledenadministratie beoordeelt de foto. Na goedkeuring kun je je pas afhalen tijdens de ledenspreekuren. Het pasje wordt ter plekke gemaakt.
  • Passen worden na het voldoen van de contributie opnieuw geactiveerd.
  • Heb je problemen met pasjes die niet werken, meld je dan in het ledenspreekuur.