Heb je een klacht? Vul het formulier in en je krijgt een reactie van onze onafhankelijke commissie. […]
Archieven: Veelgestelde vragen
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
Heb je al een wachtwoord ingesteld, maar wil je dit aanpassen? Ga dan naar jekerdapp.nl en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul nu je lidnummer in. Je ontvangt nu een mailtje met een link waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen. […]
Wanneer heeft de ledenadministratie spreekuur?
Voor vragen kijk je bij veelgestelde vragen of je vul je het contactformulier in. Heb je een vraag over je inschrijving of wil je je nieuwe pas ophalen? Dan kun je ook binnenlopen bij het spreekuur. Zie hieronder de openingstijden. Je vindt de ledenadministratie aan de achterzijde van het coördinatorhok, bij de tafeltennistafels. Eventuele betalingen […]
Wat zijn de openingstijden van het zwembad?
2023 1 mei t/m 31 mei 12.00 – 18.00 uur 1 juni t/m 3 september 10.00 – 20.00 uur 4 september t/m 17 september 12.00 – 20.00 uur Reserveren is niet meer nodig. Je bent welkom met een geldige toegangspas of je lidkaart in de app. Ook introducés zijn weer welkom. Uitleg over gebruik en […]
Welke introducé-regelingen zijn er?
Ieder volwassen lid kan per seizoen één introductiekaart kopen. Deze kaart kost € 24,00 (de helft van een jaar standaard contributie voor volwassenen). De kaart is gebonden aan je huishouden en geeft recht op vijf maal toegang voor een introducé. Ongebruikte introductie-knipkaarten worden niet teruggenomen bij beëindiging van het lidmaatschap. Let op: er is nog […]
Statuten van de vereniging zwembad Jekerdal
De statuten van onze vereniging vind je hier terug. […]
Ik heb een nieuw rekeningnummer. Waar kan ik dit doorgeven zodat de incasso kan plaatsvinden?
De incassoronde vind altijd plaats in het begin van het jaar en wordt tijdig aangekondigd. Zijn je gegevens veranderd en is het rekeningnummer niet meer correct, geef dit dan zo snel mogelijk door aan de ledenadministratie via dit formulier. […]
De incasso is niet gelukt, wat moet ik nu doen?
De incassoronde zal tijdig aangekondigd worden zodat er op voorhand rekening gehouden kan worden met voldoende saldo en/of het doorgeven van de juiste bankgegevens. Mocht de incasso niet zijn gelukt wegens onvoldoende saldo, dan dient de contributie + € 7,50 administratiekosten per huishouden zelf overgemaakt te worden naar de IBAN van Verenging Zwembad Jekerdal. Vergeet hierbij niet het […]
Naar welk IBAN rekeningnummer kan ik zelf de contributie overmaken?
Het verschuldigde bedrag (contributie van alle leden in het huishouden + € 7,50 administratiekosten) kan overgemaakt worden naar IBAN NL61 RABO 0111 8881 66 ten name van Vereniging Zwembad Jekerdal onder vermelding van het huishoudnummer en de naam van het huishouden zoals deze in de administratie staat. NB: Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het correct doorvoeren van de betaling. Zorg dat de […]
Ik heb geen automatische incasso ingesteld, hoe kan ik mijn lidmaatschap betalen?
Heb je geen automatische incasso ingesteld dan zorg je dat de contributie + € 7,50 administratiekosten (per huishouden) voor vóór 1 april is overgemaakt. De betaalgegevens van de vereniging vind je hier. […]