Het toezichtplan geeft het toezichtbeleid van onze vereniging weer, zowel kwantitatief als kwalitatief. Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen en preventieve voorzieningen kan het toch voorkomen dat in een zwembad of zich daar bevindende gebouwen een brand of een andere calamiteit ontstaat. Om aan een noodsituatie het hoofd te kunnen bieden is het nodig te beschikken over een […]
Archieven: Veelgestelde vragen
Gedragscode, huishoudelijk reglement en huisregels
Om het voor iedereen leuk te houden hebben we huisregels opgesteld waar we ons aan houden bij bezoek van ons zwembad. De gedragscode omschrijft wat we verwachten van een correcte omgang tussen tussen leden in verschillende rollen. Denk aan coordinator, badmeester, bestuurder, vrijwilliger en leden die het zwembad als badgast bezoeken en badgasten/leden onderling. Het […]
Wordt mijn nieuwe partner automatisch lid? En wat gebeurt bij scheiding?
Het lidmaatschap van de vereniging is persoonsgebonden: scheidende partners behouden dus ieder hun eigen lidmaatschap. Ook voor hun positie op de wachtlijst heeft dit geen gevolgen. Andersom zal een niet-lid dat gaat samenwonen/trouwen met een lid, achteraan de wachtlijst moeten aansluiten om ook lid te worden. Deze regel geldt ook voor personen/huishoudens die op de […]
Mag ik alleen mijn kinderen lid laten zijn? (huishoudens zonder volwassenen)
Nee, in het huishoudelijk reglement staat dat men alleen minderjarig (t/m 17 jaar) lid kan zijn, als tenminste één van de ouders/wettelijke vertegenwoordigers ook lid is. Huishoudens zonder volwassenen zijn niet mogelijk. Minderjarige leden kunnen niet als kleinkind worden toegevoegd aan het huishoudnummer van de grootouders. Samenstelling huishoudens: een huishouden kan slechts uit twee generaties […]
Ik heb me vorig jaar afgemeld en nu heb ik spijt. Wat te doen?
Wie zich afmeldt voor de vereniging is geen lid meer. Als je opnieuw lid wilt worden dan zul je je opnieuw via de wachtlijst moeten inschrijven. […]
Is er een regeling met de buurtbewoners?
In het verleden ondervonden buurtbewoners overlast van in de straat parkerende leden van onze vereniging. Wij vonden het redelijk om dat te compenseren door buurtbewoners buiten de wachtlijst om een lidmaatschap aan te bieden. Inmiddels is die overlast door het nieuwe parkeerbeleid van de Gemeente weggenomen. Daarmee vervalt de grondslag voor versnelde toekenning van het […]
Geboorte en adoptie, wat te doen?
Kinderen die geboren, geadopteerd of pleegkind worden in een huishouden waarvan al volwassen personen lid zijn kunnen direct lid worden. Neem contact op met de ledenadministratie om dit door te geven, samen met ondersteunende documenten (geboorte akte, adoptiebewijs). Tijdens het spreekuur van de ledenadministratie kun je een lidmaatschapskaart laten maken. Voor kinderen t/m 5 jaar […]
Ik ben mijn wachtwoord en/of mijn lidnummer kwijt
Wachtwoord vergeten Met je lidnummer kun je op jekerdapp.nl een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je lidnummer in. We sturen een linkje om je wachtwoord opnieuw in te stellen naar het bij ons bekende e-mailadres. Als er meerdere huishoudleden hetzelfde e-mailadres gebruiken dan sturen we alleen een wachtwoordreset-link van het hoofdlid […]
Welke gegevens kan ik zelf aanpassen?
In de jekerdapp vind je jouw persoonlijke gegevens terug. De volgende gegevens kun je zelf aanpassen via je profiel op Jekerdapp– E-mailadres– Telefoonnummer– Pasfoto– IBAN-nummer (bankrekeningnummer)– Adres Voor het aanpassen van de volgende gegevens neem je contact op met de ledenadministratie: Deze wijzigingen kun je doorgeven via het contactformulier. […]
Openingstijden
Let op voor het seizoen 2021 kan de openingsperiode worden aangepast! Het zwembad wordt in principe elk jaar op 1 mei geopend, en gesloten na het 2e of 3e weekend in september. In het voor- en naseizoen zijn er beperkte openingstijden: tot eind mei (ongeveer) is het zwembad open van 12:00-18:00 uur. vanaf begin september […]