De incassoronde vind altijd plaats in het begin van het jaar en wordt tijdig aangekondigd. Zijn je gegevens veranderd en is het rekeningnummer niet meer correct, dan kun je het rekeningnummer zelf aanpassen in Jekerdapp. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier. […]
Categorie FAQ: Betalen
De incasso is niet gelukt, wat moet ik nu doen?
De incassoronde zal tijdig aangekondigd worden zodat er op voorhand rekening gehouden kan worden met voldoende saldo en/of het doorgeven van de juiste bankgegevens. Mocht de incasso niet zijn gelukt wegens onvoldoende saldo of een andere reden, dan zullen wij een nieuw betaalverzoek sturen via e-mail. […]
Kan ik ook op een andere manier betalen dan via automatische incasso?
Het is alleen mogelijk om via automatische incasso te betalen. Heb je een vraag en/of probleem met betalen, neem dan contact op via het contactformulier. […]
Wat betaal ik jaarlijks aan contributie?
De contributie per persoon per jaar is voor 2024 vastgesteld op: De contributie wordt gebaseerd op de leeftijd die je op 1 mei hebt. […]
Hoe betaal ik via automatische incasso?
Een onderdeel van je lidmaatschap is de jaarlijkse contributie, deze wordt altijd geïncasseerd via automatische incasso. Je kunt zelf eenvoudig je rekeningnummer wijzigen via je profiel in Jekerdapp. In sommige gevallen dien je bij je bank aan te geven dat de incasso van Zwembad Jekerdal (IBAN NL61 RABO 0111 8881 66) mag plaatsvinden. […]
Hoe moet ik betalen?
De leden voldoen de jaarlijkse contributie via de automatische incasso. Op deze manier verloopt de verwerking bij de bank en de verwerking in ons systeem automatisch. Betaling is alleen mogelijk via automatische incasso. De incasso zal plaatsvinden via IBAN NL61RABO0111888166 t.n.v. Vereniging Zwembad Jekerdal. U dient zelf te zorgen voor voldoende saldo ten tijde van […]