Ik wil mijn dienst ruilen, hoe doe ik dat?

Lukt het je onverhoopt toch niet om je vrijwilligersdienst in te vullen op het geplande tijdstip? Probeer dan je dienst te ruilen met een ander lid. Dat doe je via de Jekerdapp: Misschien staat er al een ruilverzoek van een ander lid dat jou goed uitkomt. Dat zie je ook terug op de pagina ‘Vrijwilligersplanning’ […]

Lees verder…

Wat zijn de planningsvoorwaarden?

VrijwilligerIedere vrijwilliger boven 16 jaar (geworden vóór het begin van het seizoen) vervult twee uur vrijwilligerswerk per seizoen. De klussen zijn heel divers: van het surveilleren bij de fietsenstalling tot het schoonmaken van de toiletten, grasweiden of het verwijderen van onkruid. Jouw wordt je mede gedeeld bij aankomst door de coördinator. Leden vanaf 67 jaar […]

Lees verder…

Mag ik alleen mijn kinderen lid laten zijn? (huishoudens zonder volwassenen)

Nee, in het huishoudelijk reglement staat dat men alleen minderjarig (t/m 17 jaar) lid kan zijn, als tenminste één van de ouders/wettelijke vertegenwoordigers ook lid is. Huishoudens zonder volwassenen zijn niet mogelijk. Minderjarige leden kunnen niet als kleinkind worden toegevoegd aan het huishoudnummer van de grootouders. Samenstelling huishoudens: een huishouden kan slechts uit twee generaties […]

Lees verder…

Geboorte en adoptie, wat te doen?

Kinderen die geboren, geadopteerd of pleegkind worden in een huishouden waarvan al volwassen personen lid zijn kunnen direct lid worden. Neem contact op met de ledenadministratie om dit door te geven, samen met ondersteunende documenten (geboorte akte, adoptiebewijs). Tijdens het spreekuur van de ledenadministratie kun je een lidmaatschapskaart laten maken. Voor kinderen t/m 5 jaar […]

Lees verder…

Hoe pas ik mijn pasfoto aan?

Log in bij Jekerdapp op je smartphone of tablet met je LIDNUMMER. De ledenadministratie controleert je foto, en als je foto niet geschikt is krijg je een melding in de jekerdapp.nl. Wij accepteren alleen juiste foto’s. Hoe ziet een goede foto er uit? Mocht je niet handig zijn met je toestel, kom dan naar het […]

Lees verder…

Ik ben mijn pasje kwijt of de pasfoto is verlopen.

Als je pasje kwijt, gestolen of kapot is of is je pasfoto niet meer up-to-date, controleer dan altijd eerst in de jekerdAPP of je pasfoto van recente datum is. Zo niet, upload dan een nieuwe recente pasfoto.Daarna kom je naar het ledenspreekuur. (zie kalender op de website) Vermeld wat er met je pasje is gebeurd […]

Lees verder…

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen.

Je lidmaatschap opzeggen kan heel eenvoudig door het formulier in te vullen op de contactpagina. Je wordt dan voor het volgende seizoen uitgeschreven. Opzeggingen dienen uiterlijk voor 1 oktober van het voorafgaande jaar van uitschrijving bij ons binnen te zijn. […]

Lees verder…