Lukt het je onverhoopt toch niet om je vrijwilligersdienst in te vullen op het geplande tijdstip? Probeer dan je dienst te ruilen met een ander lid. Dat doe je via de Jekerdapp: Misschien staat er al een ruilverzoek van een ander lid dat jou goed uitkomt. Dat zie je ook terug op de pagina ‘Vrijwilligersplanning’ […]
Afdelingen: Ledenadministratie
Wat zijn de planningsvoorwaarden?
VrijwilligerIedere vrijwilliger boven 16 jaar (geworden vóór het begin van het seizoen) vervult twee uur vrijwilligerswerk per seizoen. De klussen zijn heel divers: van het surveilleren bij de fietsenstalling tot het schoonmaken van de toiletten, grasweiden of het verwijderen van onkruid. Jouw wordt je mede gedeeld bij aankomst door de coördinator. Leden vanaf 67 jaar […]
Wat zijn de regels rondom toegang tot het bad?
Zonder (digitale) pas is geen entree tot het zwembad mogelijk! Het vervangen van je fysieke pas kost 5 euro. Een nieuwe pas vraag je aan via de profielpagina in Jekerdapp: kies voor pasfoto uploaden en vervolgens voor nieuwe pas aanvragen. Dit doe je in het geval van verlies, diefstal, een verouderde pasfoto of een beschadigde […]
Mag ik alleen mijn kinderen lid laten zijn? (huishoudens zonder volwassenen)
Nee, in het huishoudelijk reglement staat dat men alleen jeugdlid (t/m 17 jaar) kan zijn, als tenminste één van de ouders/wettelijke vertegenwoordigers ook lid is. Huishoudens zonder volwassenen zijn niet mogelijk. Jeugdleden kunnen niet als kleinkind worden toegevoegd aan het huishoudnummer van de grootouders. Samenstelling huishoudens: een huishouden kan slechts uit twee generaties bestaan. Grootouders, […]
Geboorte en adoptie, wat te doen?
Kinderen die geboren, geadopteerd of pleegkind worden in een huishouden waarvan al volwassen personen lid zijn kunnen direct lid worden. Neem contact op met de ledenadministratie om dit door te geven, samen met ondersteunende documenten (geboorte akte, adoptiebewijs). Tijdens het spreekuur van de ledenadministratie kun je een lidmaatschapskaart laten maken. Voor kinderen t/m 5 jaar […]
Hoe pas ik mijn pasfoto aan?
Ga naar jekerdapp.nl en log in met jouw lidnummer (niet het huishoudnummer, maar jouw persoonlijke lidnummer) en wachtwoord. Op de homepage van de app zie je jouw digitale pas. Ga via het menu linksboven naar ‘Profiel’ Klik ‘Mijn gegevens’ om deze aan te passen. Kies hier voor ‘Pasfoto uploaden’ Selecteer vervolgens een goede pasfoto. Zie […]
Ik ben mijn pasje kwijt of de pasfoto is verlopen.
Als je pasje kwijt, gestolen of kapot is of is je pasfoto niet meer up-to-date, controleer dan altijd eerst in de jekerdAPP of je pasfoto van recente datum is. Zo niet, upload dan een nieuwe recente pasfoto.Daarna kom je naar het ledenspreekuur. (zie kalender op de website) Vermeld wat er met je pasje is gebeurd […]
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen.
Je lidmaatschap opzeggen kan heel eenvoudig door het formulier in te vullen op de contactpagina. Je wordt dan voor het volgende seizoen uitgeschreven. Opzeggingen dienen uiterlijk voor 1 oktober van het voorafgaande jaar van uitschrijving bij ons binnen te zijn. […]