In de jekerdapp vind je jouw persoonlijke gegevens terug. De volgende gegevens kun je zelf aanpassen via je profiel op Jekerdapp– E-mailadres– Telefoonnummer– Pasfoto– IBAN-nummer (bankrekeningnummer)– Adres Voor het aanpassen van de volgende gegevens neem je contact op met de ledenadministratie: Deze wijzigingen kun je doorgeven via het contactformulier. […]
Archieven: Veelgestelde vragen
Openingstijden
Let op voor het seizoen 2021 kan de openingsperiode worden aangepast! Het zwembad wordt in principe elk jaar op 1 mei geopend, en gesloten na het 2e of 3e weekend in september. In het voor- en naseizoen zijn er beperkte openingstijden: tot eind mei (ongeveer) is het zwembad open van 12:00-18:00 uur. vanaf begin september […]
Hoe pas ik mijn pasfoto aan?
Log in bij Jekerdapp op je smartphone, tablet of pc met je LIDNUMMER. De ledenadministratie controleert je foto, en als je foto niet geschikt is krijg je een melding in de jekerdapp.nl. Wij accepteren alleen juiste foto’s. Hoe ziet een goede foto er uit? Mocht je niet handig zijn met je toestel, kom dan naar […]
Ik ben mijn pasje kwijt of de pasfoto is verlopen.
Als je pasje kwijt, gestolen of kapot is of is je pasfoto niet meer up-to-date, controleer dan altijd eerst in de jekerdAPP of je pasfoto van recente datum is. Zo niet, upload dan een nieuwe recente pasfoto.Daarna kom je naar het ledenspreekuur. (zie kalender op de website) Vermeld wat er met je pasje is gebeurd […]
Hoe betaal ik via automatische incasso?
Een onderdeel van je lidmaatschap is de jaarlijkse contributie, deze wordt altijd geïncasseerd via automatische incasso. Je kunt zelf eenvoudig je rekeningnummer wijzigen via je profiel in Jekerdapp. In sommige gevallen dien je bij je bank aan te geven dat de incasso van Zwembad Jekerdal (IBAN NL61 RABO 0111 8881 66) mag plaatsvinden. […]
Hoe moet ik betalen?
De leden voldoen de jaarlijkse contributie via de automatische incasso. Op deze manier verloopt de verwerking bij de bank en de verwerking in ons systeem automatisch. Betaling is alleen mogelijk via automatische incasso. De incasso zal plaatsvinden via IBAN NL61RABO0111888166 t.n.v. Vereniging Zwembad Jekerdal. U dient zelf te zorgen voor voldoende saldo ten tijde van […]
Waar vind ik meer informatie en antwoord op mijn vragen?
Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij Help. Staat jouw antwoord er niet bij, vul het contactformulier in. We helpen je zo snel mogelijk verder. […]
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen.
Je lidmaatschap opzeggen kan heel eenvoudig door het formulier in te vullen op de contactpagina. Je wordt dan voor het volgende seizoen uitgeschreven. Opzeggingen dienen uiterlijk voor 1 oktober van het voorafgaande jaar van uitschrijving bij ons binnen te zijn. […]
Ik wil graag lid worden. Hoe kan ik mij aanmelden?
Wat leuk dat je lid wilt worden. Helaas hebben we het maximaal aantal leden bereikt. Je kunt je wel inschrijven op de wachtlijst. Je inschrijving is afgerond zodra je je gegevens hebt ingevuld én het inschrijfgeld van € 10 hebt overgemaakt. Gezien de grote belangstelling en de minimale uitstroom van bestaande leden moet je rekening […]